dentalonline-logo-transparent-white

Išankstinė pacientų registracija

Odontologijos klinikos valdymo programos modulis

dentalonline-logo-transparent-white

Viena iš svarbiausių sričių, kuriose svarbu punktualumas ir tvarka yra nuolatinis ryšių su klientais palaikymas. Bendravimas su klientais apima daug veiksmų: pacientų registracija, ateities vizitų planavimas, vizitų perkėlimas, priminimų siuntimas pacientams, išsamus paciento ligos istorijos kaupimas ir daug kitų veiksmų.

Daug metų odontologų klinikos tai darydavo rankiniu būdu – klinikoje vizito metu registruodavo popierinėje knygoje ar excel būsimą vizitą, sudarydavo ranka gydymo planą ir t.t. Tai jau praeitis.

Odontologijos klinikos valdymo sistema DentalOnline yra idealus sprendimas klinikoms, kurios siekia supaprastinti visą pacientų registravimo, informavimo apie vizitą ir ateities vizitų planavimo procesą.

 

Ši išskirtinė tik odontologams skirta programa, kuri pasiekiama iš bet kurios vietos ir bet kokio elektroninio prietaiso su interneto prieiga (nešiojamojo kompiuterio, planšetės, mobilaus telefono), suteiks klinikai ir jos darbuotojams galimybę realiu laiku keisti vizitus, skirti naujus ir automatiškai informuoti apie pokyčius pacientus ir gydytojus, kuriems tai aktualu.

Išankstinė pacientų registracija pagal sudaryta gydymo planą leis tiek gydytojams, tiek pacientams efektyviau planuoti savo laiką.

Kadangi visa informacija – darbotvarkė, pacientų informacija yra įvedama ir koreguojama bendroje sistemoje, prie kurios gali prieiti visi prieigos teises turintys asmenys, darbuotojai iš karto gali matyti įvykusius pasikeitimus (atšauktus vizitus, perkeltus vizitus ir kitą informaciją). Taip sutaupoma laiko, sumažėja dokumentacijos, efektyviau išnaudojami resursai.  

Išankstinio pacientų registravimo modulio funkcijos

pacientų registracija ir valdymas žalias žmogus su mintimi

Lengvai valdomas vizitas

Vos kelių mygtukų paspaudimu registruojamas naujas vizitas, lengvai perkeliamas į kitą laiką, atšaukiamas.

automatizuoti-priminimai

Automatinis informavimas

Pacientas žinute (SMS) gauna priminimą apie paskirtą ar būsimą vizitą. Jis lengvai gali patvirtinti arba atšaukti vizitą atsakęs į žinutę.

crm-panele

Gydytojų

užimtumas

Administratoriai ir gydytojai vizitų registravimo modulyje gali matyti paskirtą vizitą (vizitus) su numatyta vizito trukme. Matomas gydytojų ir kėdžių (kabinetų) užimtumo tvarkaraštis leidžia optimaliau išnaudoti turimus klinikos resursus.

personalo valdymas trys žmonės sujungti rodyklėmis

Lengva

paieška

Gydytojas, administratorius ar asistentas gali lengvai ir greitai surasti pacientą pagal keletą parametrų: vardą, pavardę, kortelės numerį, telefono numerį, pilnametis ar nepilnametis.

Vizitai-Registratūra (10).png

Išankstinio pacientų registravimo modulio privalumai

„Išankstinė pacientų registracija“ modulio nauda klinikos vadovams ir darbuotojams:

  • Greita ir paprasta (nesudėtingas pacientų vizitų ir personalo darbo laiko valdymas).

  • Laiko taupymas.

  • Resursų taupymas – mažiau spausdinimo ir popierinių blankų naudojimo, mažiau atšauktų vizitų, efektyvesnis kėdžių panaudojimas.

  • Pacientų registracijos programa mažina registracijos dokumentaciją.

  • Modulis sumažina klinikos administratorių darbo krūvį.

  • Lengviau sekti vizitus ir pasiruošti individualiems paciento poreikiams.

  • Paprasčiau keisti darbo grafikus atostogų / šventinėmis dienomis. Netikėtos ligos atveju lengviau perkelti paskirtą vizitą kitam gydytojui.

  • Matomas visų pacientų sąrašas ir visa jų gydymo (ligos) istorija.

  • Automatinis pacientų informavimas apie paskirtą vizitą. Pacientas gali paprastai informuoti kliniką apie savo atvykimą ar atšaukimą atsakydamas į gautą žinutę žodžiu Taip arba Ne.

  • Aiški sistema ir darbo grafikai užtikrina tvarką.

„Išankstinė pacientų registracija“ modulio nauda klientams (pacientams):

  • Pacientai greičiau ir efektyviau registruojami į vizitus.

  • Pacientui nereikia pergyventi, jog pamirš apie paskirtą net tolimą vizitą, nes dieną prieš (ar pagal pageidavimą) jis gaus automatinį SMS priminimą apie vizitą, apie paskirtą gydytoją.

  • Tvarkingas odontologijos CRM registracijos modulis užtikrins, kad neįsivels klaidų registruojant vizitus, pacientams nereikės laukti vėluojančio vizito. Pacientą galima lengvai informuoti apie pageidaujamus pokyčius pasirinkto specialisto darbotvarkėje.  

  • Pacientui ir administratoriui lengviau paskirti vizitą pas paciento pageidaujamą specialistą.

„Išankstinė pacientų registracija“ modulio kiti privalumai:

  • Lengviau optimizuoti klinikos valdymą: padidinti pajamas ir sumažinti išlaidas analizuojant aiškias ir išsamias ataskaitas apie pacientų vizitų registravimą, vizitų atšaukimus ir jų priežastis, bei ateities vizitų registravimo tendencijas (kėdžių užimtumą).

  • Specializuota odontologinėms klinikoms, tačiau tinka ir kitokio pobūdžio klinikoms

  • Pacientų rezervacijos ir administravimo programos nereikia įdiegti. Nereikia jokios papildomos įrangos.

  • Nemokamos nuotolinės konsultacijos įvairiomis priemonėmis: telefonu, elektroniniu paštu, ZOOM, Meet, Teams platformose.

  • Nuolatiniai atnaujinimai pagal naujausiais tendencijas ir klientų pageidavimus.