dentalonline-logo-transparent-white

Pacientų rezervacija

Odontologijos klinikos valdymo programos modulis

dentalonline-logo-transparent-white

Ar Jūsų klinikos klientams tenka laukti 15 ir daugiau minučių jiems paskirto vizito? O galbūt jie skundžiasi, kad jų vizitai būna atšaukiami ar įsivelia klaidos rezervacijoje? O gal klientai pražiopso savo vizitus ir į juos tiesiog neatvyksta?

Kad taip neatsitiktų klinikoje, svarbu naudoti tinkamą sistemą. Žmogiškąsias darbuotojų klaidas galima sumažinti dalį jų automatizuojant kompiuterinėmis programomis.

 

Pacientų rezervacija – tai viena iš pagrindinių kiekvienos klinikos veiklų, kuri užtikrina sėkmingą klinikos darbą. Tai ne tik įvedimas paciento į sistemą ir vizito paskyrimas. Tai daug daugiau: paciento pritraukimas į kliniką, pasiūlymas išspręsti jam kilusią problemą, vizito paskyrimas, gydymas, paciento priežiūra gijimo metu ir gydymo rezultatų vertinimas.

Klinikoje reikalingas sistemingas ryšių su klientais palaikymas – bendravimas su klientais, domėjimasis jais, registravimas vizitams jiems patogiu laiku ir greitas reagavimas į pokyčius. Aiški nustatyta bendravimo tvarka, vienoje platformoje fiksuojami darbotvarkės pokyčiai, automatizuoti priminimai klientams – užtikrins, kad klientas nepasimes „sistemoje“ ir sulauks kokybiško aptarnavimo.

DentalOnline odontologijos klinikos valdymo sistemoje rezervuojant naują klientą vizitui galėsite pažymėti iš kur pacientas sužinojo apie Jūsų kliniką. Administratorius užtruks vos kelias sekundes, tačiau klinikos vadovai ir personalas atsakingas už klinikos žinomumo didinimą ir klientų pritraukimą galės analizuoti realius duomenis, kurie parodys kokie reklamos ir informaciniai šaltiniai efektyviausi didinant klientų srautus. Tai padės sužinoti kur klientai dažniausiai ieško rekomendacijų apie odontologijos klinikas ir tuo pasinaudoti pritraukiant klientus į kliniką. Bet to, padės sutaupyti lėšas ir skirti visą dėmesį rinkodaros priemonėms, kurios efektyvios.

Išnaudokite savo žmogiškuosius ir finansinius resursus optimaliau su DentalOnline klinikos valdymo sistema!

Screenshot 2021-06-21 at 14.53.13.png

Pacientų rezervacijos modulio funkcijos

pacientų registracija ir valdymas žalias žmogus su mintimi

Patogi pacientų 
rezervacijos sistema

Vos kelių mygtukų paspaudimų suvedama būtiniausia paciento informacija ir pacientas registruojamas vizitui.

crm-panele

Patogus įrankis marketingui

Lengva rinkti ir analizuoti duomenis apie tai, iš kur klientai sužinojo apie kliniką.

automatizuoti-priminimai

Paprastas pacientų rezervuoto laiko pakeitimas

Vizitas lengvai perkeliamas į kitą laiką, atšaukiamas, patvirtinamas, prailginama / sutrumpinama numatyto vizito trukmė.

personalo valdymas trys žmonės sujungti rodyklėmis

Nuotolinė prieiga prie programos

Gydytojas ar administratorius gali iš bet kur prisijungti prie programos ir koreguoti pacientų registracijas (esant poreikiui, gydytojui galima apriboti vietos prisijungimą).

automatizuoti-priminimai

Automatinis vizito atšaukimas /patvirtinimas

Pacientas gavęs SMS priminimą apie paskirtą vizitą, atsakydamas Taip / Ne gali atšaukti arba patvirtinti vizitą. Programa automatiškai užfiksuoja darbotvarkėje pokytį.

Pacientų rezervacijos valdymo programos privalumai

Ši programa yra naudinga tiek klinikos vadovams ir savininkams, tiek darbuotojams bei pacientams.

 

„Pacientų  rezervacijos“ modulio nauda klinikos vadovams ir darbuotojams:

  • Resursų taupymas – efektyviau išnaudojamas laikas, kabinetai (kėdės), mažiau dokumentacijos.

  • Programa didina darbo našumą – administratorių, gydytojų ir jų asistentų, bei kitų klinikos padalinių.

  • Ataskaitos apie klientus, vizitus palengvina priimti faktais paremtus sprendimus.

  • Efektyvi rinkodara. Patogus būdas fiksuoti šaltinius iš kur klientai sužinojo apie kliniką ir analizuoti taikomus marketingo būdus bei jų efektyvumą, bei naudoti efektyvias reklamines priemones.

  • Nesudėtingas pacientų vizitų ir personalo darbo laiko valdymas. 

  • Automatinis pacientų informavimas palengvina administratorių ir gydytojų darbą.

  • Aiški sistema, skaidrūs ir aktualūs darbo grafikai užtikrina tvarką, padeda organizuoti klinikos veiklą.

„Pacientų rezervacija“ modulio nauda klientams (pacientams):

  • Klientui (pacientui) nėra būtinybės prisiminti apie paskirtą vizitą. Apie būsimą vizitą pacientas gauna automatinį SMS priminimą.

  • Greitesnis ir efektyvesnis registravimas į vizitus, išvengiama klaidų ar netikslumų registruojant vizitui.

  • Pacientą patogu informuoti apie pasikeitimus pasirinkto specialisto darbotvarkėje – atsiradus laisvam laikui, anksčiau paskirti vizitą pas specialistą.