dentalonline-logo-transparent-white

Sandėlio valdymo sistema

Odontologijos klinikos valdymo programos modulis 

Kuo klinika didesnė, tuo svarbiau naudoti efektyviai veikiančią sistemą, skirtą sandėlio valdymui. Kodėl?

Klinikoje svarbu užtikrinti savalaikį atsargų tiekimą, todėl būtina priemonė, kuri padėtų planuoti medžiagų ir prekių poreikį, bei užtikrinti tinkamą naudojamų medžiagų paskirstymą klinikos viduje. Efektyvus atsargų likučių valdymas suteikia klinikai lankstumo, konkurencingumo, sumažina apyvartinių lėšų poreikį, padeda valdyti informaciją, kuri lemia efektyvesnių sprendimų priėmimą.

DentalOnline programos „Medžiagos“ funkcijos leidžia formuoti užsakymus tiekėjams, sekti atsargų likučius, analizuoti ankstesnius užsakymus ir užtikrinti, jog klinikoje visada bus visos priemonės ir medžiagos reikalingos suteikti kokybiškas paslaugas. 

Per didelis atsargų lygis – tai įšaldyti arba prarasti pinigai. Per mažas atsargų lygis gali kainuoti neatliktą procedūrą ar nukeltą vizitą – tai prarasti pinigai. Atsargų sunaudojimo duomenys gali padėti užtikrinti, kad dažniausiai naudojamų priemonių visada bus klinikoje tiek kiek reikia, o retai naudojamų – minimaliai.

Išankstinis pacientų vizitų planavimas ir gydymo plano sudarymas padės gydytojams ir kitiems darbuotojams suplanuoti reikiamų priemonių užsakymą. Specialistas bus užtikrintas, kad jo procedūroms reikalingos medžiagos bus klinikoje.

Klinikoje nustačius minimalius ir maksimalius atsargų likučius, visiems darbuotojams atsakingiems už atsargas, bus lengva stebėti duomenis ir lengvai pateikti užsakymus tiekėjams.

Debesyje esančią sandėlio valdymo sistemą galima pasiekti iš bet kur, matyti atsargų pirkimo kainas. 

Sandėlio valdymo sistemos modulio funkcijos

medziagu-sandelys

Medžiagų
užsakymas

Medžiagų, reikalingų darbui, užsakymo funkcija (suformuojamas užsakymas tiekėjui, jis išsiunčiamas, gautos medžiagos pajamuojamos ir paskirstomos gydytojams).

crm-panele

Likučių
stebėjimas

Patogus priemonių reikalingų klinikos optimaliam darbui likučių stebėjimas.

islaidu-pajamu-valdymas

Medžiagų
apskaita

Medžiagų ir prekių apskaita (užsakymas, perdavimas gydytojams nurašymas).

personalo-valdymas

Prekių
aprašymas

Prekių užsakymas, pardavimai, apyvartos ir pelningumo ataskaitos.

Medžiagų-likučio-ataskaita-Registratūra (4).png

Sandėlio valdymo modulio privalumai

Optimaliai užpildytas sandėlis – tai garantija vadovams ir darbuotojams, kad veikla bus vykdoma be trukdžių.

„Sandėlio valdymo“ modulio nauda klinikos vadovams:

  • Paprastesnis medžiagų užsakymo suformavimas ir siuntimas tiekėjui.

  • Užsakant prekes, matoma pirkimo kainų istorija.

  • Paprastas medžiagų paskirstymas gydytojams.

  • Mažiau klaidų atliekant užsakymus - klinika bus visuomet optimaliai pasiruošus suteikti paslaugas.

  • Mažesnės išlaidos. Sandėlio atsargų kiekis bus optimalus – nei per mažas, nei per didelis. Mažiau įšaldytų apyvartinių lėšų.  

„Sandėlio valdymo“ modulio nauda klinikos darbuotojams:

  • Paprastesnis darbas darbuotojams – prireikus medžiagų galima lengvai pateikti užsakymą, (kurį vėliau peržiūri ir patvirtina vadovai)

  • Atsargos valdomos dinamiškai, nes gaunama operatyvi informacija apie sandėlio likučius. Tai padeda įvertinti reikalingų priemonių užsakymą pagal numatomus vizitus, situaciją sandėlyje, užsakymus tiekėjui.

  • Mažiau žmogiškų klaidų.

  • Spartesnis užsakymo tiekėjams pateikimas.