
Pagalba
Sukurti naujus vartotojus ar pakeisti duomenis galite per meniu “Nustatymai” – “Vartotojai”
Sukūrus vartotoją - prisijungimo vardas - vartotojo el. paštas. Slaptažodis - kurį nurodėte kurdami vartotoją (rekomenduojama slaptažodyje naudoti didžiąsias, mažąsias raides, simbolius, skaičius)
Vartotojų tipai:
Paprastas – skirtas administratorės padėjėjui. Gali registruoti pacientus, kurti vizitus. Mato meniu „Darbotvarkė“, „Kėdės“, „Gydytojai“ (tik asistentų laikas), „Pacientai“ (tik „Priminimai“ ir „Rytdienos sms“)
Administratorius – skirtas administratorei (iui). Papildomai gali kurti gydytojus, technikus, pacientų korteles, paslaugas, mato einamos dienos įplaukų ataskaitą
Super – skirtas vadybininkui/vyr. administratoriui. Papildomai gali peržiūrėti įvairias gydytojų ir pacientų ataskaitas, kurti grafikus, paslaugas, medžiagas, matyti savaitės finansinę ataskaitą.
Savininkas – skirtas vadovui, savininkui. Mato visus meniu punktus ir gali peržiūrėti visas ataskaitas.
Meniu: Nustatymai – Klinika
Viršuje peržiūrėkite/įveskite įmonės duomenis bei pasirinkite kitus nustatymus (žr. pav žemiau).
"Varnelių" pasirinkimai:
1. "Paciento kodas didėja visada" - pažymėjus, programa automatiškai pasiūlo sekantį numerį naujam pacientui
2. "Paciento kodas nepriklauso nuo vaikas/nevaikas - Jei nepažymėta, pacientams iki 18m. suteikiami kiti numeriai (naujam "vaikui" suteikiamas sekantis numeris, kuris gali sutapti su kitų suaugusiųjų numeriais)
3. "Paciento kodas tik skaičius, be raidės" - pažymėjus, siūlomas paciento kodas be raidės. Kitu atveju siūloma pirma pavardės raidė ir skaičius
4. "Paciento kodas generuojamas paspaudus saugoti" - įvedus naują pacientą ir paspaudus "saugoti" - automatiškai įvedamas pasiūlytas paciento kortelės numeris
5. "Anamnezė rodoma be paslaugos" - pažymėjus gydytojas pacientui anamnezę gali įvesti ir neįvedęs nei vienos suteiktos paslaugos.
6. "Paciento asmens kodas panaikinamas", jei yra esveikata identifikatorius - pažymėjus, paciento kortelėje įvedus asmens kodą ir paspaudus "Esveikata" užpildomas esveikata identifikatoriaus laukelis ir panaikinamas asmens kodas.
7. "Gydytojo asmens kodas panaikinamas, jei yra esveikata identifikatorius" - pažymėjus, gydytojo kortelėje įvedus asmens kodą ir paspaudus "Esveikata" užpildomas esveikata identifikatoriaus laukelis ir panaikinamas asmens kodas.
8. "Telefono numerio rodymas darbotvarkėje" - pažymėjus, paciento telefono numeris rodomas registracijos laukelyje, darbotvarkės lange.
9. "Telefono numeris rodomas gydytojams" - pažymėjus, prisijungęs gydytojas mato paciento telefono numerį
10. "Asmens kodas rodomas sąskaitoje" - pažymėjus sąskaitoje, prie rekvizitų rodomas paciento asmens kodas
11. "Vizito statusas "laukiama" pasirodo tik gavus SMS su tekstu "Taip" - Nepažymėjus, vizito statusas einamąją dieną pasikeičia į laukiama visiems pacientams, kurie neatšaukė vizito.
12. "Anamnezės PDF A4 formato" - Jei norite, kad anamnezės informacija (kurią galima peržūrėti paciento kortelėje, užpildžius apsilankymo įrašą) būtų pateikiama A4 formato - pažymėkite šį lauką (standartinė forma - A5)
Bendrame klinikos kalendoriuje žymimos darbo ir nedarbo dienos klinikoje. Žalios dienos – darbo dienos. Juodai ar raudonai žymimos nedarbo/šventinės dienos. Įprastai klinikos darbo dienos nurodomos pirmadinienis - penktadienis. Jei norima pažymėti, pavyzdžiui šeštadienį, ar šventinę dieną, kaip darbo - spaudžiama ant pasirinktos datos ir atsidariusiame laukelyje pažymima "Darbo diena". Taip pažymėtoje dienoje galima pildyti gydytojų darbo laiką., registruoti vizitus.
SMS priminimai taip pat siunčiami tik tomis dienomis, kurios pažymėtos "Darbo diena"
Meniu Gydytojai – Gydytojai – Pridėti Gydytoją
Užpildomas/redaguojama gydytojo duomenys, spaudžiama "Saugoti".
Prisijungiant Gydytojas naudoja savo Kodą (iš laukelio Kodas) bei slaptažodį (kokį sukursite)
Eikite: Gydytojo kortelė – Darbo grafikas – “Redaguoti darbo laiką” – Pasirenkama:
- "Naujas Tvarkaraštis kas savaitę" (jei gydytojas dirba visuomet tomis pačiomis savaitės dienomis)
- "Naujas tvarkaraštis įvairus" (jei gydytojas dirba įvairiomis dienomis arba norima pridėti papildomą darbo dieną)
Darbo grafiką galite formuoti mėnesiui ar metams į priekį. Užpildžius darbo dienas, paspaudus "saugoti" programa patikrina ar gydytojo laikas nesidubliuoja su kito gydytojo laiku toje pažioje kėdėje.
Norint ištrinti grafiką, galima žymėti po vieną dieną (varnelę prie dienos) arba pažymėti varnelę "žymėti visus" ir spausti "Trinti" - ištrinamos tik pažymėtos dienos (t.y. jei norima ištrinti visą grafiką, kuris užpildytas keliems mėnesiams, trynimą reikia atlikti perėjus į kitą mėnesį). Prieš trinant grafiką būtinai reikia panaikinti pas tą gydytoją užregistruotus pacientus
Meniu: Gydytojai – Susitarimai (pagal įrašytus susitarimus skaičiuojama gydytojo paslaugos dalis).
*Dėmesio. Susitarimą būtina įrašyti, norint, kad gydytojas galėtų įvesti pacientui atliktas paslaugas
Meniu: Paslaugos – Paslaugų kategorijos
Paslaugų kategorijos naudojamos supaprastinti teikiamų paslaugų priskyrimą gydytojams, bei finansinėse ataskaitose.
Pagal sukurtas kategorijas lengviau priskirsite paslaugas gydytojams. Pavyzdžiui: gydytojui higienistui galėsite priskirti tik paslaugags iš Higienos kategorijos. Tokiu būdu gydytojas matys tik pagal specialybę teikiamas paslaugas, (o ne visą jų sąrašą) ir galės greičiau žymėti atliekamas paslaugas
Susikurkite spausdami "Pridėti" ar koreguokite kategorijas spausdami "Redaguoti" ikoną pagal savo poreikius:
Meniu: Paslaugos – Paslaugos
Įveskite klinikoje naudojamas paslaugas (kainininką).
Jei turite paslaugų sąrašą exel ar kitu elektroniniu formatu - nusiųskite programos administratoriui - failą bus galima importuoti į programą (paslauga gali papildomai kainuoti)
Paslaugos tipai:
- Paprasta - naudojama daugeliu atveju
- Rentgenas - naudojama tik rentgeno paslaugoms (atskirai avaizduojama ataskaitose, neskaičiuojama kaip gydytojo darbo užmokesčio dalis)
- Technikas - naudojama tik techniko darbams (antspaudai ir pan)
- Detalės - naudojama tik detalėms įvesti (jei klientui parduodama atskirai ar dėl kitų priežasčių)
- Medžiagos - naudojama tik medžiagoms įvesti (jei klientui parduodama atskirai ar dėl kitų priežasčių)
- Dantų balinimas - naudojama tuo atveju, kai už šios kategorijos paslaugas higienistui mokamas fiksuotas užmokestis (kuris nurodomas Gydytojai - Susitarimai)
- Nuolaida - naudojama kai norima įvesti paslaugą su minuso ženklu ir kad ji būtų matoma sąskaitoje/ataskaitoje.
- Mokesčiai - naudojama, kai skaičiuojamas mokestis pvz. už paciento apsilankymą
Paslaugos kaina - būtinai turi būti užpildytas bent laukelis "Iki". Jei užpildomi laukeliai "Nuo" - "Iki", programa rodo abi kainas (pavyzdžiui gydymo plane bus rodoma, jog paslauga gali kainuoti nuo suma iki suma)
Video medžiaga - teksto pabaigoje
DĖMESIO: prieš kuriant asistentų grafiką, įsitikinkite kad yra sukurtas bent vienas asistentas. Asistentą sukurti galite Meniu Gydytojai - Gydytojai - Pridėti gydytoją (arba redaguoti esamą). Ir gydytojo kortelėje pažymėkite varnelę "Tai yra asistentas", spauskite saugoti. Pažymėtina jog asistentas gali būti tuo pačiu ir gydytojas.
Asistentų grafikas (darbo laiko sukūrimas, priskyrimas gydytojui)
Einame į meniu Gydytojai – Asistentų grafikas.
-Pasirenkame norimą dieną, į kurią įrašysime asistento laiką. Asistentų darbo laikas registruojamas panašiai kaip ir pacientų vizitai.:
-Prie gydytojo pasirenkame norimą laiko pradžia ir ten paspaudžiame.
- Atsidariusiame lange pasirenkame asistentą, bei įrašome darbo laiko pradžią/pabaigą. Jei pabaiga sutampa su paskutinio paciento laiku, paspauskita pasiūlymą prie užrašo "Paskutinis" (pacientas) - laikas bus įkeltas į laukelį. Spaudžiame saugoti. Asistento laikas įrašomas į grafiką.
Prie gydytojo taip pat galime priskirti kelis asistentus tai pačiai dienai, pavyzdžiui: vieną asistentą nurodome, kad dirbo iki pietų, o kitas, po jo.
Tokiu pačiu principu galime nurodyti ir adminstratoriaus darbo laiką. Skirtumas tarp administratoriaus ir asistento - pastarojo laikas nepriskiriamas prie gydytojo ir skaičiuojamas atskirai nuo gydytojo darbo.
Pastaba: Jei asistentų darbo laikas nurodytas dieną prieš jų darbo laiką, tuomet jų darbas pradedamas skaičiuoti automatiškai ir darbo pabaiga įrašoma automatiškai - nieko papildomo atlikti nereikia nei darbo pradžioje nei pabaigoje (darbo laikas automatiškai sustabdomas po paskutinio paciento vizito, pridedant 15 min susitvarkymui (kaip ir darbo pradžioje 15 min pasiruošimui).
O jei darbo laiką nurodėte tą pačią dieną turite eiti į „Gydytojai – asistentų laikas ir papildomai rankiniu būdu paspausti „Pradėti darbą“ bei, jei reikia, parinkti gydytoją kauriam bus asistuojama. Tas pats su Administratoriumi. Asistento ar administratoriaus darbą sustabdyti anksčiau nei numatyta galita paspaudę "Stop" funkciją prie rodomo asistent laiko (kvadratėlis apskritime).
Tame pačiame meniu Gydytojai – asistentų laikas taip pat galite asitentui pridėti papildomą darbo laiką, jei jis dirbo papildomai, pavyzdžiui paspaudžiame „Pridėti“, įrašome papildomo darbo pobūdį ir laiką nuo iki, bei spaudžiame saugoti.
Kaip skaičiuojamas asistendo darbo laikas?
Asistento asistavimas gydytojams skaičiuojamas tada, kai gydytojas (prisijungęs per gydytojo aplinką) paspaudžia an paciento ir pasirenka asistentą su kuriuo dirbs. Paspaudus baigti vizitą, asistavimo "skaičiavimas" sustabdomas.
Detalius asistentų darbo laikus galite peržiūrėti meniu Gydytojai – Asistentų darbai.


.png)