Daugiau laisvės svarbiems dalykams
pacientų gydymui ir efektyvesniam klinikos valdymui
Subalansuota odontologijai, tačiau tinka visoms sveikatos klinikoms
Klinikos valdymas dar nebuvo toks paprastas. DentalOnline - efektyvi odontologijos klinikų registracijų valdymo programa, su kuria galėsite lengvai valdyti finansus, darbuotojų ir pacientų tvarkaraščius, atliekamas paslaugas, pacientų informaciją bei kitus su klinikos veikla susijusius klausimus.
Sukurta bendradarbiaujant su Lietuvos odontologais
Suderinta su esveikata.lt
Funkcijos
Personalo valdymas
Realiu laiku stebėkite gydytojų atliktus darbus, kabinetų užimtumą dienos, savaitės ar mėnesio eigoje, lengvai sudarykite darbo grafikus,
Gydytojų darbo grafikų sudarymas, išsamios atliktų darbų ataskaitos
Automatinis darbo užmokesčio skaičiavimas
Pacientų išankstinė registracija
Vos kelių mygtukų paspaudimu registruokite naujus klientų vizitus, lengvai juos valdykite: perkelkite į kitą laiką, atšaukite.
Pamirškite popierinę registraciją ar exel lenteles: pacientų vizitus registruokite lengvai kompiuteriu, telefonu iš bet kurios vietos
Registruoti pacientai apie vizitą bus informuoti SMS žinute, kur galės patvirtinti apie savo atvykimą ar atšaukimą
Finansinės ataskaitos
Lengvai valdykite klinikos finansinius rodiklius, stebėkite pinigų įplaukas ir išlaidas.
Negaiškite laiko rezultatų skaičiavimui bei užrašams. Realiu laiku stebėkite gydytojų generuojamas pajamas bei išlaidas.
Norite detaliau? Ataskaitos pateikiamos įvairiais pjūviais: dienos, savaitės, mėnesio, pagal gydytoją, pacientą, įplaukų rūšį ir pan.
Esveikata.lt integracija
Integracija leidžia gretiai perduoti duomenis tarp esveikata.lt ir DentalOnline platformos.
Greitas ir paprastas duomenų perdavimas į "esveikata".
Perduokite vieną vizitą ar visą jų paketą vos keliais paspaudimais.
Privalumai
Padidinkite pajamas, mažinkite išlaidas:
aiškios ir išsamios ataskaitos leis greitai įvertinti dienos/savaitės/mėnesio situaciją bei priimti reikiamus sprendimus.
Patogiai valdykite darbuotojų darbo laiką:
paprastas grafikų nustatymas, susitarimai su gydytojais, priminimų siuntimas.
Taupykite laiką:
greita ir paprasta pacientų registracija, perkėlimas, sms priminimai, e-sveikata integracija ir kt.
Optimizuokite medžiagų užsakymus:
medžiagų apskaita, padedanti tinkamai įvertinti poreikius ir paprastai pateikti užsakymus
Pasiekiama iš bet kurios vietos:
telefone, planšetėje, kompiuteryje.
Nauda
-
Naujo paciento registravimasNaują pacientą galite registruoti keliais būdais: 1. Pagrindiniame darbotvarkės lange suraskite laisvą laiką ir toje vietoje paspauskite. Atsidariusiame lange veskite paciento duomenis. Jei programa neranda paciento sąrašuose - siūlo registruoti kaip naują pacientą. Spauskite ant paciento, kur nurodyta (naujas pacientas). Būtinai įveskite telefono numerį bei pažymėkite kaip klientas surado kliniką. Taip pat galite nurodyti/koreguoti kitus pasirinkimus. Spauskite "Saugoti" 2. Darbotvarkėje dešinėje pusėje spauskite "+Pridėti vizitą", pasirinkite norimą gydytoją. Atsidarius gydytojo darbo grafikui suraskite laisvą laiką ir atsidariusiame lange veskite duomenis, kaip jau minėta anksčiau (žr. video nuo 1:20 min) 3. Jei gydytojas šiandien dirba, darbotvarkės pagrindiniame lange spauskite ant gydytojo vardo ir atsidarys gydytojo darbo laikas. Pasirinkite norimą laiką ir registruokite pacientą (žr. video nuo 1:44 min) Daugiau informacijos video medžiagoje:
-
Esamo paciento registravimasEsamą pacientą registruoti galite tais pačiais būdais kaip ir naują pacientą bei galite numatyti vizitą tiesiai iš paciento kortelės: Paciento kortelėje, dešinėje spauskite "+ Pridėti vizitą", pasirinkite gydytoją. Atsidarys gydytojo darbo grafikas, pasirinkite norimą laiką ir registruokite. Kai registruojama iš paciento kortelės, registracijos lange iš karto užpildomas paciento vardas, pavardė, todėl jums tereikia pasirinkti kitus parametrus ir spausti "Saugoti". Jei tą patį pacientą iš karto norite registruoti kitam gydytojui, spauskite ant paciento vardo pavardės (žalioje juostoje, kuri atsiranda sėkmingai užregistravus vizitą) ir dešinėje vėl pasirinkite "+Pridėti vizitą". Taip galite suplanuoti vizitus keliems gydytojams. Daugiau informacijos video medžiagoje:
-
Trumpo vizito įterpimas, kai nėra laisvo laikoJei norite įterpti extra pacientą tarp kelių, jau esamų vizitų, ant paciento vizito paspauskite pelės mygtuką ir pasirinkite ar norite pacientą įterpti +10 ar +5 minutėms ir atidariusiame lange įveskite vizito duomenis. Paciento vizitas bus įterptas paciento, ant kurio paspaudėte +5 ar +10, vizito gale.
-
Paciento vizito laiko redagavimas / perkėlimas / panaikinimasPaciento laiko redagavimas: Jei norite paciento laiką paankstinti ar pavėlinti, spauskite redaguoti vizitą, ir laukelyje, pasirinkite norimą laiką pauspaudę “Kiti laikai”. Paspaudus bus siūlomi kiti galimi laisvi laikai. pasirinkus, spauskite "Saugoti". Paciento perkėlimas į kitą dieną. Norėdami pacientą perkelti į kitą dieną redaguokite vizitą, spauskite "Perkelti". Atsidariusiame gydytojo grafike pasirinkite norimą laiką ir paspauskite toje vietoje. Vizitas bus perkeltas. Jei norite vizitą perkelti kitam gydytojui, atsidariusiame gydytojo grafike dešinėje pasirinkite “Perkelti kitam gydytojui”. Atsidarusiame lange pasirinkite norimą laiką. Atsiras patvirtinantis pranešimas, jog pacientas yra perkeltas. Paciento vizito panaikinimas Jei norite panaikinti paciento vizitą, pasirinkite "Reduoguoti vizitą". Pasirinkite statusą “Atšauktas”. Atsiras mygtukas “Trinti vizitą” - paspauskite. Pasirinkite panaikinimo priežastį. Ir spauskite "Trinti". Vizitas bus panaikintas. Panaikintus ar atšauktus vizitus galite peržiūrėti meniu "Pacientai" – "Atšaukti vizitai"
DentalOnline odontologijos klinikos valdymo sistema suteiks trejopą naudą
klinikos vadovams, gydytojams bei pacientams. Tvarkinga rezervacijų sistema odontologams
leis daugiau laiko ir energijos skirti pacientų sveikatai ir priežiūrai.
Nauda klinikos vadovams
-
Naujo paciento registravimasNaują pacientą galite registruoti keliais būdais: 1. Pagrindiniame darbotvarkės lange suraskite laisvą laiką ir toje vietoje paspauskite. Atsidariusiame lange veskite paciento duomenis. Jei programa neranda paciento sąrašuose - siūlo registruoti kaip naują pacientą. Spauskite ant paciento, kur nurodyta (naujas pacientas). Būtinai įveskite telefono numerį bei pažymėkite kaip klientas surado kliniką. Taip pat galite nurodyti/koreguoti kitus pasirinkimus. Spauskite "Saugoti" 2. Darbotvarkėje dešinėje pusėje spauskite "+Pridėti vizitą", pasirinkite norimą gydytoją. Atsidarius gydytojo darbo grafikui suraskite laisvą laiką ir atsidariusiame lange veskite duomenis, kaip jau minėta anksčiau (žr. video nuo 1:20 min) 3. Jei gydytojas šiandien dirba, darbotvarkės pagrindiniame lange spauskite ant gydytojo vardo ir atsidarys gydytojo darbo laikas. Pasirinkite norimą laiką ir registruokite pacientą (žr. video nuo 1:44 min) Daugiau informacijos video medžiagoje:
-
Esamo paciento registravimasEsamą pacientą registruoti galite tais pačiais būdais kaip ir naują pacientą bei galite numatyti vizitą tiesiai iš paciento kortelės: Paciento kortelėje, dešinėje spauskite "+ Pridėti vizitą", pasirinkite gydytoją. Atsidarys gydytojo darbo grafikas, pasirinkite norimą laiką ir registruokite. Kai registruojama iš paciento kortelės, registracijos lange iš karto užpildomas paciento vardas, pavardė, todėl jums tereikia pasirinkti kitus parametrus ir spausti "Saugoti". Jei tą patį pacientą iš karto norite registruoti kitam gydytojui, spauskite ant paciento vardo pavardės (žalioje juostoje, kuri atsiranda sėkmingai užregistravus vizitą) ir dešinėje vėl pasirinkite "+Pridėti vizitą". Taip galite suplanuoti vizitus keliems gydytojams. Daugiau informacijos video medžiagoje:
-
Trumpo vizito įterpimas, kai nėra laisvo laikoJei norite įterpti extra pacientą tarp kelių, jau esamų vizitų, ant paciento vizito paspauskite pelės mygtuką ir pasirinkite ar norite pacientą įterpti +10 ar +5 minutėms ir atidariusiame lange įveskite vizito duomenis. Paciento vizitas bus įterptas paciento, ant kurio paspaudėte +5 ar +10, vizito gale.
-
Paciento vizito laiko redagavimas / perkėlimas / panaikinimasPaciento laiko redagavimas: Jei norite paciento laiką paankstinti ar pavėlinti, spauskite redaguoti vizitą, ir laukelyje, pasirinkite norimą laiką pauspaudę “Kiti laikai”. Paspaudus bus siūlomi kiti galimi laisvi laikai. pasirinkus, spauskite "Saugoti". Paciento perkėlimas į kitą dieną. Norėdami pacientą perkelti į kitą dieną redaguokite vizitą, spauskite "Perkelti". Atsidariusiame gydytojo grafike pasirinkite norimą laiką ir paspauskite toje vietoje. Vizitas bus perkeltas. Jei norite vizitą perkelti kitam gydytojui, atsidariusiame gydytojo grafike dešinėje pasirinkite “Perkelti kitam gydytojui”. Atsidarusiame lange pasirinkite norimą laiką. Atsiras patvirtinantis pranešimas, jog pacientas yra perkeltas. Paciento vizito panaikinimas Jei norite panaikinti paciento vizitą, pasirinkite "Reduoguoti vizitą". Pasirinkite statusą “Atšauktas”. Atsiras mygtukas “Trinti vizitą” - paspauskite. Pasirinkite panaikinimo priežastį. Ir spauskite "Trinti". Vizitas bus panaikintas. Panaikintus ar atšauktus vizitus galite peržiūrėti meniu "Pacientai" – "Atšaukti vizitai"
Nauda gydytojams
-
Naujo paciento registravimasNaują pacientą galite registruoti keliais būdais: 1. Pagrindiniame darbotvarkės lange suraskite laisvą laiką ir toje vietoje paspauskite. Atsidariusiame lange veskite paciento duomenis. Jei programa neranda paciento sąrašuose - siūlo registruoti kaip naują pacientą. Spauskite ant paciento, kur nurodyta (naujas pacientas). Būtinai įveskite telefono numerį bei pažymėkite kaip klientas surado kliniką. Taip pat galite nurodyti/koreguoti kitus pasirinkimus. Spauskite "Saugoti" 2. Darbotvarkėje dešinėje pusėje spauskite "+Pridėti vizitą", pasirinkite norimą gydytoją. Atsidarius gydytojo darbo grafikui suraskite laisvą laiką ir atsidariusiame lange veskite duomenis, kaip jau minėta anksčiau (žr. video nuo 1:20 min) 3. Jei gydytojas šiandien dirba, darbotvarkės pagrindiniame lange spauskite ant gydytojo vardo ir atsidarys gydytojo darbo laikas. Pasirinkite norimą laiką ir registruokite pacientą (žr. video nuo 1:44 min) Daugiau informacijos video medžiagoje:
-
Esamo paciento registravimasEsamą pacientą registruoti galite tais pačiais būdais kaip ir naują pacientą bei galite numatyti vizitą tiesiai iš paciento kortelės: Paciento kortelėje, dešinėje spauskite "+ Pridėti vizitą", pasirinkite gydytoją. Atsidarys gydytojo darbo grafikas, pasirinkite norimą laiką ir registruokite. Kai registruojama iš paciento kortelės, registracijos lange iš karto užpildomas paciento vardas, pavardė, todėl jums tereikia pasirinkti kitus parametrus ir spausti "Saugoti". Jei tą patį pacientą iš karto norite registruoti kitam gydytojui, spauskite ant paciento vardo pavardės (žalioje juostoje, kuri atsiranda sėkmingai užregistravus vizitą) ir dešinėje vėl pasirinkite "+Pridėti vizitą". Taip galite suplanuoti vizitus keliems gydytojams. Daugiau informacijos video medžiagoje:
-
Trumpo vizito įterpimas, kai nėra laisvo laikoJei norite įterpti extra pacientą tarp kelių, jau esamų vizitų, ant paciento vizito paspauskite pelės mygtuką ir pasirinkite ar norite pacientą įterpti +10 ar +5 minutėms ir atidariusiame lange įveskite vizito duomenis. Paciento vizitas bus įterptas paciento, ant kurio paspaudėte +5 ar +10, vizito gale.
-
Paciento vizito laiko redagavimas / perkėlimas / panaikinimasPaciento laiko redagavimas: Jei norite paciento laiką paankstinti ar pavėlinti, spauskite redaguoti vizitą, ir laukelyje, pasirinkite norimą laiką pauspaudę “Kiti laikai”. Paspaudus bus siūlomi kiti galimi laisvi laikai. pasirinkus, spauskite "Saugoti". Paciento perkėlimas į kitą dieną. Norėdami pacientą perkelti į kitą dieną redaguokite vizitą, spauskite "Perkelti". Atsidariusiame gydytojo grafike pasirinkite norimą laiką ir paspauskite toje vietoje. Vizitas bus perkeltas. Jei norite vizitą perkelti kitam gydytojui, atsidariusiame gydytojo grafike dešinėje pasirinkite “Perkelti kitam gydytojui”. Atsidarusiame lange pasirinkite norimą laiką. Atsiras patvirtinantis pranešimas, jog pacientas yra perkeltas. Paciento vizito panaikinimas Jei norite panaikinti paciento vizitą, pasirinkite "Reduoguoti vizitą". Pasirinkite statusą “Atšauktas”. Atsiras mygtukas “Trinti vizitą” - paspauskite. Pasirinkite panaikinimo priežastį. Ir spauskite "Trinti". Vizitas bus panaikintas. Panaikintus ar atšauktus vizitus galite peržiūrėti meniu "Pacientai" – "Atšaukti vizitai"